Про проведення конкурсу на вакантну посаду директора Великокоровинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чуднівської районної ради Житомирської області

ГоловнаМенюВакансії → Про проведення конкурсу на вакантну посаду директора Великокоровинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чуднівської районної ради Житомирської області

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на вакантну посаду

директора Великокоровинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Чуднівської районної ради Житомирської області

 

Найменування і місцезнаходження закладу освіти:

-        Великокоровинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  Чуднівської районної ради Житомирської області,

-        Житомирська область, Чуднівський район, смт. Великі Коровинці,              провул. Шкільний, 4, 13240.

Найменування посади та умови оплати праці: директор, посадовий оклад відповідно до  наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 р. № 557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.10.2005 р. за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями, надбавки та доплати відповідно до постанови КМУ № 78 від 31.01.2001 р., можливі надбавки відповідно до постанови КМУ «Про оплату праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 р.                   № 1298, зі змінами та доповненнями.

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту»:

-        посаду керівника закладу загальної середньо ї освіти може обіймати особа, яка є громадянином України;

-        має вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

-        має стаж педагогічної роботи не менше трьох років;

-        має організаторські здібності;

-        має фізичний та психічний стан, який не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

Перелік документів:

-        заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

-        автобіографію або резюме (за вибором учасника конкурсу);

-        копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

-        копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

-        копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

-        довідку про відсутність судимості;

-        мотиваційний лист, складений у довільній формі;

За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть їх професійні та/або моральні якості. Відповідальність за недостовірність документів несе претендент на посаду керівника закладу освіти.

Термін і місце подання документів:

Подання документів здійснюється за адресою: Житомирська область, місто Чуднів,  вул. Героїв Майдану, 125, ІІ поверх, сектор освіти, тел. 2-14-76, з 26 серпня по 15 вересня 2020 року включно.

Уповноважена особа, яка приймає документи та надане інформацію про конкурс: ПАРАЩЕНКО Наталія Миколаївна, робочий телефон 2-14-76, +380967053037.

Дата та місце проведення конкурсу:

30 вересня 2020 року за адресою: Житомирська обл., м. Чуднів,  вул. Героїв Майдану, 104, ІІ поверх, Чуднівська районна рада.

Іспит складається державною мовою.

Загальний час для проведення іспиту становить 1 год. 30 хв.

Складові та тривалість конкурсного відбору:

-        письмове вирішення ситуаційного завдання;

-        письмове тестування на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти  (Закони України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту»);

-        публічна презентація перспективного плану розвитку Великокоровинецької загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів Чуднівської районної ради Житомирської області;

-        надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведення презентації.

 

Тестові питання  з Примірного переліку питань, затвердженого наказом  МОН від 19.05.2020 р. № 654 на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти.

 

 

 

 

 

Перелік ситуаційних завдань

 

Ситуація 1.

Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну (у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора?

 

Ситуація 2.

Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?

 

Ситуація 3.

Молодий педагог не вийшов на робот у без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий-здоровий. Дії директора школи?

 

Ситуація 4.

Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?

 

Ситуація 5.

Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується авторитетом у класі. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося,  що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?

 

Ситуація 6.

Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика із сусідом, педагог рішуче заявила: «Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!» Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.

 

Ситуація 7.

У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?

 

Ситуація 8.

Учень 10 класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти із класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула у коридор. Учень підійшов до столу вчительки, взяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.

 

Ситуація 9.

Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?

 

Ситуація 10.

Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти  в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?

 

Ситуація 11.

Завуч  школи,  вчитель  історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків. У той же час стало відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня. Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?

 

Ситуація 12.

Педагог-організатор школи О.В. повернулася з відпустки із запізненням на два дні і мотивувала це тим, що «неможливо було виїхати з Мелітополя, де вона відпочивала». За порушення трудової дисципліни їй винесли догану. Незабаром після цього відбувся міський КВК між командами шкіл, в підготовці до якого О.В. брала найактивнішу участь і команда школи посіла І місце. Проте на педраді, де підбивалися підсумки роботи школи за семестр, О.В. не була навіть згадана в числі учасників підготовки до цього заходу, бо завуч школи викреслив її прізвище з тексту своєї доповіді. Як правильно вчинити директору у даній ситуації?

 

Ситуація 13.

Учитель В.В. систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов’язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча М. М.. Директор школи знає не тільки про погану роботу В.В. , але й про те, що М.М. не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з В. В., фактично заохочує недобросовісність В. В. чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання М. М. (безпосереднього керівника), начебто немає: покараним повинен бути В. В. (підлеглий). Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі В. В. є значна частка вини М. М. Кого ж варто більшою мірою покарати?

 

Ситуація 14.

Директор школи заходить до класу і бачить на дошці карикатуру на себе. Вона виразна, смішна, об’єктивна. Клас мовчки очікує реакції директора. Що має зробити керівник закладу?

 

 

 

Ситуація 15.

Все почалося в той день, коли Настю, ученицю 5-Б класу, не пустили вранці до школи. В її школі для всіх учнів була введена обов’язкова форма: піджак зеленого кольору. Того ранку Настя піджак не вдягла, бо за день до того дівчинка забруднила його і мама віднесла річ до хімчистки, іншого піджака у дівчинки не було. Настя була прикро вражена, коли черговий при вході не впустив її до школи, посилаючись на наказ директора «без шкільної форми нікого в школу не пускати!». Засмучена дівчинка вже налаштувалась вертатися додому, як раптом побачила завуча з виховної роботи, Марію Іванівну, яка піднімалася сходами шкільного ганку.

-        Добрий день, Маріє Іванівно, чому мене не пускають до школи? Я вчора забруднила піджак і мама віднесла його до хімчистки, а черговий каже, що без піджака в школу не можна!

-        Настю, не вигадуй дурниць і передай мамі, щоб вона частіше ходила на батьківські збори. Тоді б вона знала, що існує наказ, відповідно до якого всі учні повинні ходити до школи тільки в шкільній формі!

Повернувшись додому, Настя ледве встигла застати маму до того, як вона пішла на роботу. Мати вислухала доньку і була вкрай обурена вчинком шкільної адміністрації, після чого прийшла зі скаргою до директора школи. Що повинен зробити директор у такій ситуації?

 

Ситуація 16.

До директора школи звертається молода вчителька і повідомляє, що учень 8 класу на уроці обізвав її нецензурними словами. Як директору правильно вирішити дану ситуацію?

 

Ситуація 17.

Педагогічному колективу школи потрібно визначитись з учасниками міського  конкурсу «Учитель року». До директора школи звертається голова профкому закладу і намагається довести, що потрібно відгородити педагогів від подібних конкурсів, тому що це трата часу і здоров’я педагога. А перед директором школи управління освіти поставило чітке завдання – підготувати учасників конкурсу. Дії директора у такій ситуації.

 

Ситуація 18.

До директора школи звернулися батьки учениці 8 класу з тієї причини, що однокласник їхньої дочки виставив у соцмережі відео, на якому зафіксоване її побиття іншими учнями. Якими мають бути дії директора у такому випадку?

 

 

Ситуація 19.

          Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок травмує себе, вчителька і медсестра вимушені тримати його, щоб він не причинив у подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора школи з причини фізичного насилля педагогів над його дитиною. Що повинен зробити директор у такій ситуації?

Ситуація 20.

          Територія школи не ізольована від міста. Як результат – на території закладу відпочивають мешканці міста, розпивають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак. Яким чином адміністрація школи може допомогти порядку на території школи?

Ситуація 21.

          Вчитель закладу загальної середньої освіти у відрядженні. Як провести заміну уроків для організації освітнього процесу в школі у разі відсутності фахівця, виплату відрядних?

 

Файли до розділу: